Pages

02 January 2009

Padan Muka Kau, Bush!

Saya memang ketinggalan. Anda tidak perlu memberitahu saya tentang itu. Tetapi baru kini saya teringat dan mempunyai masa senggang untuk memasukkan video peristiwa Bush 'dianugerahkan' hadiah paling istimewa.

Sama ada terlambat atau tidak itu saya tidak peduli kerana saya tetap mahu mengabadikan peristiwa terindah tersebut di blog saya ini. Sememangnya Bush layak dihadiahkan balingan kasut ke mukanya. Malah dia layak untuk menerima yang lebih teruk daripada itu kerana dia adalah sekejam-kejam, seburuk-buruk dan sezalim-zalim manusia.

Sekalung tahniah dan ucapan padan muka daripada saya buat Bush cuma saya harap di masa akan datang mungkin peluru atau bom yang akan menggantikan kasut.




2 comments:

SherielAizan said...

ye..
anda agak ketinggalan ye..
sekian~

Anonymous said...

Sayang tak kena kasut...